GYIK - Gyakran ismételt kérdések

  • Mivel van kezelve a polcok felülete?
  • Felületkezelése KREIDEZEIT 'pure solid' kemény viasz olajjal történt. Sem oldószert, sem vizet nem tartalmaz, kizárólag természetes olajokból és gyantából áll. Viasztartalmánál fogva gyönyörű selymes és kellemes tapintású felületet eredményez. 
  • Lehet-e személyesen is vásárolni? 
  • Személyes vásárlásra nincs lehetőség, webshopon keresztül értékesítünk. Személyes átvételt Szeged területén tudunk biztosítani.
  • Mennyibe fog kerülni a szállítás?
  • 100 000 Ft feletti rendelésnél átvállaljuk a szállítás költségét. A Szállítási feltételek -nél megtalálható szállító partnereink árlistája.
  • Hogyan történik a szállítás és a fizetés?
  • Fizetés utánvéttel történik. Csomagszállító futárcég viszi ki a megrendelőink által megadott címre a terméket.
  • Minden termék raktárról kapható ami a webáruházban van?
  • Nem tartunk nagy raktárkészletet, de minden termék elkészül és a megrendelőhöz érkezik a szállítási határidőn belül.
  • Milyen súlyú macskáknak biztonságos ez a mászókarendszer?
  • 25kg-os súllyal terheltük a termékeket, probléma nem volt. A falba, mennyezetre kell biztonságosan, megfelelően felszerelni.
  • Néztétek-e ugrósúlyra is a teherbírást?
  • Túl nagy ugrótávolság nincs, érdemes kb 50 cm távolságot hagyni az elemek között. A 25 kg teherbírás így belefér a cicák ugrósúlyába.
  • Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt árucikket?
  • Szállítás a megrendeléstől számítva 2 naptári héten belül.
  • Speciális kérésem lenne a megrendelt termékekkel kapcsolatban. Mit tegyek?
  • Egyedi igények fülnél kérjük részletesen írd le kérésed, megpróbáljuk teljesíteni ezt.
  • Az előbb adtam le egy rendelést de valamit kifelejtettem...
  • Vedd fel velünk a kapcsolatot! Megoldjuk!
  • Hova küldhetem vissza a sérült terméket?
  • Kérjük átvételkor alaposan ellenőrizd a csomagolást. Sérült doboz esetén ne vedd át, küldd vissza a szállítóval. Ha a terméken találsz sérülést, kérem vedd fel velünk a kapcsolatot. Megoldjuk !